11 oct. 2017

'Esbardu. Vocabulariu llionés ilustráu'

Presentación hoy miércoles, a las 20.00 horas,
En la Biblioteca Regional de León
 Sala Región del Instituto Leonés de Cultura.
( -Calle Sta. Nonia nº 3, León- )
del libro:
"Esbardu. Vocabulariu llionés ilustráu"


"Cada ilustración tiene una palabra leonesa asociada, a veces dos que son sinónimas, buscando siempre la más común o, en ocasiones, el término leonés más característico aunque no sea mayoritario. En la segunda parte del libro hay una lista alfabética con todas las palabras que aparecen en la obra, incluyendo tamién variantes de las mismas tal y como se conocen en algunas comarcas de habla leonesa, además de indicar su equivalencia castellana."

"Pérez y Escobar intervendrán en la presentación del miércoles junto a Manuel Ferrero, cuentacuentos y escritor de obras infantiles y juveniles"
"Este libro está hecho para la gente que desee conocer el vocabulario básico del leonés de una manera sencilla, aunque fue pensado especialmente para niños y jóvenes como una forma divertida de aprender sus palabras esenciales."

NOTA DE FACEIRA:

FACEIRA publica’l llibru "Esbardu. Vocabulariu llionés ilustráu"

En 2012 l’Asociación Cultural Faceira publicóu una pequeña gramática del llionés titulada "Xurdir. Guía gramatical de leonés" de la que se tiroron varias ediciones y reimpresiones.

 Tres años más tarde aparecíu "Falar con Xeitu. Manual prácticu d’iniciación al llionés", obra del nuesu compañeiru Xairu López, que ye un manual destináu a apoyar las crases de llionés qu’organiza l’asociación.

 El "Diccionariu Llionés" no que trabayamos dende hai un tiempu está ya na fase de corrección, y confiamos en qu’estea nas llibrerías no primer semestre de 2018. 
 Pero agora queremos anunciar la publicación d’Esbardu. Vocabulariu llionés ilustráu que da continuidá al llabor d’ofrecer obras divulgativas y didácticas que contribuyan a la recuperación de la nuesa llengua, especialmente entre la mocedá.

"Esbardu. Vocabulariu llionés ilustráu" ye un llibru con prestosos dibuxos a color, del ilustrador llionés Ricardo Escobar, pensáu pa que los más pequeños puedan conocer el léxicu básicu del llionés sobre’l cuerpu, la ciudá, la casa, el tiempu, los animales, los árboles, los oficios, los alimentos ou dalgunos elementos esenciales de la cultura popular llionesa.
 La obra complétase con una lista alfabética de las palabras recoyidas no llibru xunto conas suas variantes nas principales variedades lingüísticas llionesas y las suas equivalencias en castellanu.


http://www.ileon.com/cultura/078588/esbardu-vocabulariu-lliones-ilustrau-un-libro-para-que-los-ninos-conozcan-el-lexico-basico-del-leones

No hay comentarios: