30 may 2016

Certame Lliterariu La Caleya Asturica 2015

Un nuevo colaborador de iLeon.com, Alejandro Díez Gonzalez, autor del Blog La Senda del Hayedo, ha cosechado un destacado premio. En este caso, se trata del primer premio del Certame Lliterariu La Caleya Asturica 2015, de relatos en lengua leonesa, que consiguió por su obra 'Moura'.

El acto tuvo lugar en La Ergástula de Astorga. Tras las palabras de las concejalas presentes, Celi Gómez Martínez, concejal de Cultura Tradicional, y María Emilia Villanueva, de Educación, habló el presidente de La Caleya, Enrique Soto, para dar paso a una interpretación de guitarra y violín a cargo de dos alumnos del Conservatorio Angel Barja de Astorga.

El secretario de La Caleya, quien actuaba como secretario del jurado, leyó el acta y abrió las plicas resultando ser los ganadores los siguientes: El cuarto premio conjuntamente para Yose Álvarez Mesa de Arnao-Asturias, por su obra Casa Dolfu, y para José Ignacio Suárez García de León, por su obra Sebrinu el mieu Vecín.

El tercer premio recayó en Alfredo José García Cameirao, de Miranda l Douro-Portugal, por su obra Buracas de Gambuzinos i outras Malzinas. El segundo premio para Teodora Barrio González de Marrubio-Cabrera, por su obra Debaxu la Parra. Y el primer premio para Alejandro Díez Glez, por su obra Moura.


Durante el acto se entregaron cuatro premios, el primero dotado de 400 euros, un segundo de 100 euros y el tercero con un obsequio y el cuarto un diploma.

http://www.ileon.com/cultura/062993/premio-al-colaborador-de-ileoncom-alejandro-diez-gonzalez-autor-del-blog-la-senda-del-hayedo

La cabreiresa Dori Barrio finalista no Certame Lliterariu La Caleya 2015
Nun yía la primer vez qu’un cabreirés llogra un premiu nesti certame, pos yá lo ficiera van unos años el bañés Jonatan Rodríguez Bayo en dúas oucasiones. Esta vuelta foi la vez pa la marrubiesa Dori Barrio González, que quedóu nún bien dignu segundu puestu, sobre todu se tenemos en cuenta l’altu nivel lliterariu qu’esti certame consiguiéu nos postreiros años. Tenemos de recordar tamién que Barrio cunta con una respetable trayectoria cumo defensora del patrimoniu llingüísticu cabreirés.

El sou relatu, tituláu “Debaxu la parra”, cunta la hestoria de dous golicos, qu’en teniendo que pasar mueitos años sin vese por cousas de la vida, y allonxaos del lugar onde ñacieran, las suas vidas vuelven a cruciase y aproveitan la oucasión pa cuntase cúmo yía la vida d’ora.

Nesti certame lliterariu de l’Asociación Cultural La Caleya el primer premiu foi p’Alejandro Díez González, natural de Torenu, con una guapa obra titulada “Moura”.

El tercer premiu viaxóu hasta las ñuesas tierras hermanas de Tras-os-montes, na localidá Pertuguesa de Miranda de Douru, y foi p’Alfredo José García Cameirao pola obra “Buracas de gambuzinos i outras malzinas.

Y finalmente, el cuartu premiu foi compartíu entre l’asturianu d’Arnao, Yose Álvarez Mesa, pol relatu “Casa Dolfu”, y el llionés d’Ordás, Jose Ignacio Suárez García pola obra “Sebrinu el mieu vecín”.

http://www.elcabreires.com/la-cabreiresa-dori-barrio-finalista-no-certame-lliterariu-la-caleya-2015
Dori Barrio y Alejandro Díez en el centro con su diploma, a los lados, representantes de "La Caleya" y del Ayuntamiento de Astorga.

No hay comentarios: